lørdag 6. mars 2010

Ny vår for gamal krakk

Denne gamle krakken har far min laga på sløyden for omlag 55 år sidan. Og eg har vore så heldig å få den. Eg trur ikkje eg lyg om eg seier at det er minst 5 lag måling på den, for eg hugsar godt frå eg var liten og den hadde ein brun 70-tals farge. No er det nok 5-6 år sidan eg måla krakken i denne fargen.
Etter å ha vandra rundt i Blogglandia ei tid no, har eg fleire stader sett hekla trekk til liknande krakkar. Og det var vel strengt tatt ikkje meir som skulle til for å gje krakken ein ny vår...
Ei kjempestor, hekla bestemorrute i vårlege fargar...
Takk til alle kreative bloggdamer! Så mange tips og inspirasjon å henta hjå dykk..
Ynskjer dykk alle ei fin helg!

Siri

6 kommentarer:

  1. Lekkert det du har gjort ut av krakken. Den er jo helt in.

    Kjekt å få hilsen fra deg på bloggen igjen. Det varmer mitt hjerte.

    Klem

    SvarSlett
  2. Å så pen den ble. Stilige farger.

    SvarSlett
  3. Fint trekk du har laget. Krakker er praktiske! Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. hei.
    så flott den rakken ble,å så koselig at din pappa har laget den.
    koselig du vil være med på min treknig
    å nå har jeg tittet på din side å likte meg godt,følger deg vidre fra nå.
    klem fa sylvia

    SvarSlett
  5. Å den var fin!
    Jeg har en slik grønn en stående...ganske trist sak egentlig. Håper jeg får tid til å gjøre slik med min.
    Takk for inspirasjonen!

    Hilsen
    Unni

    SvarSlett
  6. Så nydelig den ble!!
    Har også en slik gammel sak - knalle grønn - men har allerede startet på å grunne den i hvit.
    Det er så koselig med disse gamle sakene synes jeg!

    Klem, Anne:)

    SvarSlett