mandag 8. mars 2010

Give Away i fargar

Snøen smeltar sakte, men sikkert her. Sola byrjar å gje litt varme frå seg. Fuglane kvitrar som dei berre gjer på denne årstida. Det har byrja å lysne på morgonane og i kveldingane.
Eg ynskjer å feira at våren snart er her! Difor vil eg ha ein give away i sterke, glade fargar.
*Eit litografi, eit forklede frå 70-talet og fem handlaga 'hønseknappar'.
Reglane er;
1 lodd - legg igjen ein kommentar
2 lodd - legg deg til som fyljar
3 lodd - link til min give away med biletet her
Er du allereie fyljar, får du sjølvsagt lodd for det.
Skriv gjerne kor mange lodd du tek.
Trekninga vil skje 11. april.
Nå håper eg berre at du vil vera med og feira den komande våren saman med meg.
Siri

19 kommentarer:

  1. Det blir herlig med vår og sommer!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 2 lodd da jeg allerede er følger. :o)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  2. Hei Siri, gratulerer, du vant 1. premien i min give-away! Fint om du ser i bloggen min og sender meg din adresse. Min e-post-adresse står i innlegget om vinnerne.

    SvarSlett
  3. Hei :) Jeg er gjerne med og tar to lodd. Og til gjengjeld, så har jeg faktisk en Give Away hos meg også - som fersk blogger :)
    Så stikk gjerne innom...

    Jeg er illustratør og har laget en Give-Away av mine illustrasjoner på overføringsfolie til tekstiler.

    http://enfuglianden.blogspot.com/

    mvh Tone - en fersk blogger :))

    SvarSlett
  4. Hvem trenger vel ikke litt lykke på kjøkkenet :) Kjempefin premie :)

    SvarSlett
  5. Klart jeg blir med, og det blir vel to lodd på meg da siden jeg har vært følger lenge.

    Tenk om jeg kunne ha vinnerlykke for en gangs skyld.

    Klem

    SvarSlett
  6. Heisann!!
    Tusen takk for helsing hos meg :)
    Besøk meg gjerne igjen.
    Du har også ei koselig blogg syns eg.
    Ha en flott dag!
    Klem

    SvarSlett
  7. Ja, nå skal det bli deilig med vår!
    Også skjønne gaver du har!
    Jeg tar gjerne ett lodd.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  8. For en søt giveaway, klart jeg blir med. 3 lodd til meg.

    SvarSlett
  9. Jeg tar herved ett lodd, og håper jeg kan vinne. For noen flotte knapper, de forelsket jeg meg i.
    mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  10. Flott giveaway. Eg vil gjerne vera med og det blir tre lodd på meg. God helg. Jofrid

    SvarSlett
  11. Giveaway er alltid kjekt. To lodd her også :-))

    SvarSlett
  12. Koselig med give away!!! Jeg er med:-)
    Følger deg gjerne videre!!
    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  13. Da blir det 1 lodd,-ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  14. Kjempefin og vårlig give away! Jeg er definitivt med, og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  15. Jag vill gärna vara med din Give Away. Tre lotter för mig. jag blir nu följare och du hittar länk till dig på min blogg. //MalinSj

    SvarSlett
  16. øj nogle skønne knapper. jeg vil da helt sikkert gerne være med. 3 lodder til mig.

    Kh Sara

    SvarSlett
  17. Tar gjerne et lodd her.
    Marit S

    SvarSlett