søndag 14. mars 2010

Gåveleik

Tusen takk, Anja, for det nydelege handkledet du har laga til meg!
Eg har meldt meg på ein gåveleik hjå Mosskov design, og fekk gåven frå henne i går. Reglane i gåveleiken er at ein meldar seg på, mottek ei gåve og skal så senda ei gåve vidare til tre nye deltakere innan 365 dagar. På den måten kan flest mogleg etterkvart motta ei fin, og kanskje handlaga, gåve i posten. Kor koseleg er vel ikkje det...?! :o)
Så om du har lyst å vera med, er det berre å melda sin interresse i kommentarfeltet..
No trur eg lukka har snudd seg for meg, for ikkje berre har eg fått meg ny jobb, eg har
òg vore den heldige vinnar i
Lysstreif sin give away. Tusen takk, Sylke, for dei vakre paradisfuglane! Dei kom trygt fram med posten i går, og eg vil gje dei ein god heim.
Ynskjer deg ein fin start på ny veke! Eg set utruleg stor pris på at du kjem innom meg her, og vert glad om du gjer eit lite vink ;o) Og no kan det vera Din tur til å motta ei gåve, om du har lyst...
Siri

9 kommentarer:

  1. Så bra at fuglene kom trygt fram! De får nok et godt hjem hos deg ;)

    Kommenterer ikke for å være med på gaveleken - men det blir sikkert flere som har lyst til det!

    Ønsker deg en god uke!

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne være med på gaveleken, så det må du ordne for meg.

    Kjekt at du blir med på min Give Away.

    Ha en fin søndagskveld fortsatt.

    Hilsen Astrid

    SvarSlett
  3. Innom for å si gratulerer med ny jobb og ønske deg en god uke! :)

    SvarSlett
  4. Hej. Jeg er glad for at du kunne lide det. Hilsen Anja

    SvarSlett
  5. Har du hugsa å tippe lotto oppi all denne flaksen din? :)

    Grattis med ny jobb :)

    Eg er gjerne med på gåveleiken.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med ny jobb! Og sånn vinnarlukke er god å ha:)

    SvarSlett
  7. Hei, det blir pakke i posten til deg. Den kommer ikke med en gang, har noe jeg må gjøre ferdig først. Sender du adressen din, så kommer den en dag.
    Sonja

    SvarSlett
  8. Hei! Koselig att du vill väre med på min Give Away.Koselig blogg du har foresten. Klem fra Rachel

    SvarSlett
  9. Heisan..

    Så koselige ting du har fått, kjekt å få sånne overraskelser i posten:))

    Gratulerer så mye med ny jobb også! Klem fra meg

    SvarSlett