søndag 21. mars 2010

Påskeeggfarging og gåveleik


I går vart minstemann og eg inviterte på påskeeggfarging. Me var 7 stykkjer i sving med egg og fargar. Nokre tomme egg og mange heile egg, som me sidan kunne nyta..

Det kan gå for seg når små hender skal handtera skjøre egg...


Tomme egg med vannfargar...


...og voksstrift..



Her er dei hardkokte, farga egga - klare til å nytast.. Det er berre å velja seg favorittfargen.
Etter farging fekk me ein nydeleg kveldsmat, og eg kan ikkje anna enn å seia; Tusen, hjarteleg takk for koseleg samvær!

Eg må òg nemna gåveleiken eg er med i. Den er slik at du meldar deg på, mottek ei gåve og skal innan 365 dagar senda ei gåve til 3 andre som meldar seg på. På den måten vil snart alle i Blogglandia motta ei gåve i posten. No manglar eg berre ein deltakar. Dei to som allereie har meldt seg på er; Astrid, med bloggen Smykkas, og Lenedyret, med bloggen Lenes Fritidsblogg. Så eg kjem til å senda gåvene så snart nr 3 meldar sin interresse :o)
Siri

7 kommentarer:

  1. men sååå kosleig,
    og så flotte de ble...!!

    klem og fin ny uke før påskastart..

    magny

    SvarSlett
  2. Så fine egg dere har laget, det er koselig med slike fellesaktiviteter. Ønsker deg en god kommende uke,
    klem :)

    SvarSlett
  3. Sikke nogle flotte påske æg!
    Du har vundet 3. præmien i min give away - Tillykke!
    Skynd dig ind på min blog :-)

    SvarSlett
  4. Så flotte eggene ble. Hørtes utrolig koselig ut alt sammen.

    Gratulerer med 3. premien.

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei! Så hyggelig at du vil være med! Jeg linker til deg fra Kreative Kvinner. Du kan gjerne kopiere inn medlemsknappen. Vi sees!

    Erika :)

    SvarSlett
  6. Må innrømma at dum som eg truleg er så veit eg ikkje å finne ut kva mail-adressa di er utifrå bloggen din :|

    Egga dine (forstå meg rett her :) ) får meg til å få påskelengsel :)

    SvarSlett