fredag 28. november 2014

Muffinshue og snart trekning


Tommel opp for alle hærlege bloggere som deler med seg av inspirasjon og oppskrifter! På ei av mine vandringar i Blogglandia fann eg 'Ida Amalies Hobbykrok - med oppskrift til muffinshue. Ho har forøvreg utallige flotte oppskrifter som ho deler med seg ♥

Biletet av hua er langt frå det beste, men sånn kan det gå når det absolutt skal tas bilete av ting på seine kveldar, og nå er hua allereie gått på skulen....

Eg strikka i kun restegarn; brunt nederst, drops ekstra fine merino, lakserosa på toppen, smart, og kvit blondekant og kirsebær, som eg trur var noko mini alpakka. Str 8 år passa perfekt til husets prinsesse på 7!

Så vil eg berre gje ei påminning om min give away som trekkes på sundag. Link tinn du til høgre.

Ønskjer på tampen ei god helg!

Siri

1 kommentar:

  1. Så artig! Sikkert kjekt for ei lita jente å ta på seg noe så "søtt"!

    SvarSlett