søndag 9. november 2014

Av gamle kort - ein slags DIY


Det er alltid fint å motta kort, det vere seg julekort eller andre kort, men kva gjer me med korta etter ei tid?
Eg veit det er mange som samlar dei, og vil ta vare på dei - eg gjorde det , eg òg, i lang tid.
No har eg funne fram korta mine, og laga til-og frå-lappar, eller julepynt om dei heller passar til det.


Her kjem ei enkel forklaring på korleis du òg kan resirkulera dine kort, om du vil;

Du trenger: gamle kort, saks, lim, holetang, heklenål, restegarn, evt perler og ei nål.


*Lim eit ark på baksida av kortet, berre for å skjula skrifta der.
, og la det tørka.
*Bruk eit eggeglas e.l. og teikna ein ring rundt - med mitt glas fekk eg plass til 3 ringar pr kort.
*Klipp ut og lag hol rundt heile rundingen.
*Start i 'øverste' hol og hekle fastmasker rundt - 3 fm i kvart hol.
*Fest med ei kjedemaske i første maske, hekle evt ei perle fast samstundes som du hekler 20 kjedemaskar og festar i første maske med km, til eit oppheng.
*Fest trådar.



Her er  2  utgåver utan julemotiv.

Er det noko du lurer på angåande desse til-og frå-lappane, er det berre å spørje, så skal eg gjer mitt beste i å forklara..

Eg veit at nokre av desse motiva passar veldig godt på juletreet ;)

Siri

8 kommentarer:

  1. Det var kjempelurt, flott måte å bruke gamle kort på.
    Takk for tips :)

    SvarSlett
  2. Så fine og flott gjenbruk!

    Fin søndag til deg :-)

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Smart.... har også tatt vare på en del gamle, vakre julekort som kom godt til nytte i fjor da jeg var ansvarlig for juleavslutninga for alle kollegaerne som kommer fra mange land.
    Viste en powerpoint på storskjerm med kort fra deres land. Tenk jeg hadde kort fra alle! Noen ganger får en uttelling for samlemanien, heldigvis!

    Ja, det er Fredrikstad. Har mange bilder fra Gamlebyen på bloggen min! Hvilken forbindelse har du hit?
    Ha ei flott start på uka ;:OD)

    SvarSlett
  4. Så smart og fin gjenbruk :)

    SvarSlett
  5. Så kjekt, å lage til og fra lapper av postkort.
    Jeg pleier å lage mine egne med rødt papir og klipper ut hjerter. Hjemmelaget er alltid finest og blir mest satt pris på.
    Jeg sparte også på postkort jeg fikk......i årevis. Tror de havnet i containeren da vi flyttet for fire år siden. Da kastet jeg med hard hånd.....og etter det er smykkeskrinet mitt søkk vekk. Sånn kan det gå.
    En ny uke, og nye muligheter. :)

    SvarSlett
  6. Det var smart :) Jeg har også tatt vare på- men jeg ønsker meg aller helst ingen kort- for klarer ikke å kaste, men kan jo ikke samle og samle heller :)

    Ønsker deg en herlig uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  7. Flott gjenbruk, takk for tips :)

    SvarSlett
  8. Gjenbruk er veldig bra, dette var et lurt tips!
    Koselig at du likte løperen(e) mine. ☺

    SvarSlett