tirsdag 18. november 2014

Tips til barnas juleverksted

Eg hadde nyleg overnattingsbesøk av min tantegutt på 4 år, og besøk av mitt fadderbarn, også 4 år.
Saman med husets prinsesse, 7 år, sette me oss ned med lett pusleri, som eg fekk inntrykk av at alle 3 ungane likte godt å gjere.

Eg hadde liggjande ein liten gjeng med enkle telysestakar, kjøpt på Ikea, og nokre rullar med washi-tape.

Å klistra på tapen var enkelt for ungane, men utfordringa var å få den 'beint' på. Washi-tapen er ypperleg å bruka, for den går ikkje i stykker når man må ta den av og på for å rette på den.

 Eg fekk inntrykk av at dei òg følte mestring og stolthet over å lage noko så dekorativt.

Alle telysestakane forsvann inn i innpakningpapir, med til- og frålapp med 'til mor' på.

Biletet er av den einaste som var til overs, og eg var så heldig at eg fekk den.

Siri

1 kommentar:

  1. Så heldig du er; som har alle de skjønne små. Og så privilegerte DE er - som har DEG!

    Gnatt ^^

    SvarSlett