mandag 24. november 2014

Pizzabrød

Pizzabrød er ein slags innbakt pizza; me brukar ein litt anna slags deig.

Eg laga denne for nokre dagar sidan, med beskjed frå ungane at dette ville dei ha igjen, SNART!! Det er ord me likar å høyre ;)

Eg har laga det til foreningsmat òg, og det var suksess der òg. Det er berre å laga fyllet som du ønskjer - her har eg brukt karbonadedeig, lauk, chili, mais, tomatpurè, oregano + salt og peper. Dei kvite  firkantane du ser er osterestar, teken opp frå fryseren.
Her er oppskrifta på deigen;
400 gr kveitemjøl
1 pk gjær
1 ts salt
2 dl mjølk, lunken
100-150 gr smør
1 egg

*Kjør alt saman i ein kjøkkenmaskin i 10 minutter, og la deigen heva medan du lagar fyllet.
Kjevle til ein stor firkant, og ha fyllet på midten, med ost oppå (sjå 1. biletet).
Legg over deigen som eit brød, og ha evt litt ost på toppen. (eg har brukt meir av den frosne resteosten).

Eg laga fyll av 400 gr karbonadedeig.

Steikes ved 200 grader i ca 25 minutter.
Server med ein god salat og nyt ;)

Siri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar