tirsdag 28. juli 2015

Babyrangle

Etter aldri så lang tid, har jeg funnet frem boka 'Brukt på nytt', av Kathrine Gregersen, igjen. Her finnes flere oppskrifter på perfekte restegarnsprosjekter.
Lenge har jeg tenkt på babyranglene, men ikke prøvd meg.
Her er en 'sopprangle' som ikke veier så mye, og som forhåpentligvis virker interessant for en baby.
Som en del av fyllet har jeg lagt inn en kindereggboks med noen glassperler. De gir nok lyd, og er ikke øredøvende å høre på. Kindersjokoladen er det Frøken Dings som har fortært, og hun var så fremsynt at hun kom til meg med boksen :)
Glassperlene er fra et gammelt demontert smykke.
 
Nå minker det på bomullsrestegarn, så det er kanskje på tide å lage litt nytt? ;)
 
Siri

5 kommentarer:

  1. Den var søt, kanskje en idè for meg som snart skal bli bestemor igjen :) Men sjokoladen får noen andre spise, for den synes jeg ikke er spesielt god :)
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Oi, det var en kul idé! Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, ha en fin uke hos dere!

    SvarSlett
  3. Så koseleg og flott rangle :)

    SvarSlett