fredag 21. oktober 2011

Lettvindt ostekake/dessert

Skal du ha gjester, eller berre vil gleda dei heima med noko godt, kan eg verkeleg anbefala denne desserten/kaka.
Det var eg som var månadens vertinne i foreninga eg går i. Eigentleg ville eg ikkje bruka for mykje tid på kjøkkenet akkurat den dagen. Då kom idèen om å prøva meg fram til ein dessert som eg fekk servert i eit anna selskap nyleg. Utan oppskrift å gå etter var det berre å satse på lykke og fromme...

Ein stor porsjon vart det, sikkert nok til 10-12 stk, så den kan godt halvverast om du ikkje treng så mykje.

Her er brukt;
2 pakkar fløte
500 g melis
2 pakkar philadelfiaost

2 pakkar Safarikjeks

3-4 kiwi delt i skiver

~ pisk fløte og melis, og tilsett osten og rør til kremet.
~ knus kjeksen

legg dette lagvis i ei skål, og nyyyt.
Her er det eigentleg fritt fram til å bruka den kjeks og frukt/bær du måtte ønskje sjølv.

Siri

10 kommentarer:

  1. Jeg smakte noe lignende i gårkveld på foreningskvelden med bær og som smakte HIMMELSK, det gjør nok denne retten også.)

    SvarSlett
  2. Mmmm, dette hørtes himmelsk ut.

    SvarSlett
  3. Masse flott her! Og den kaken så jo bare sykt god ut da!!!! :) Og så lettvin.

    SvarSlett
  4. ÅHHH, den så deilig ut... :O)
    Oppskrfiten blir lagret under favoritter, i vente på en passende anledning!

    Ha en fin kveld!

    klem

    SvarSlett
  5. Mmums det ser godt ut, ja :O)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  6. Så spennende med noe nytt. Denne smaker nok godt.

    SvarSlett
  7. Denne høres både lettvint og godt ut. Må prøves!

    SvarSlett
  8. Denne så god ut! Men jeg er virkelig imponert over din håndarbeidsglede i dine forhenværende innlegg i den siste tiden. Ønsker deg en kreativ uke!

    SvarSlett
  9. mm, dette så godt ut! Må kanskje prøves en dag

    SvarSlett