tirsdag 7. juli 2015

Endelig!!!

Ja, endelig! Har jeg klart å fullføre et håndarbeid....Det er ei stund siden sist.
Ikke at det er et kjempeprosjekt jeg har fullført, for det er snarere tvert om ;)
Jeg har et-par-tre-fem større prosjekt på gang, det går bare så ufaaaaattelig seint.
 
Blekkspruter har jeg heklet før, noen få. Supersøte, og veldig fengende for barn. Forrige uke kom en liten babygutt til verden, og jeg håper han skal få litt glede ut av denne blekksprut-tassen ♥
Mandarin Petit og heklenål 2,5. Øynene har jeg klippet til av filt, og brodert på.
 
Siri

4 kommentarer:

  1. Denne var kjempefin !
    Den blir nok ei kjær leike for eit lite barn :)

    Ha fine sommardagar framover.

    SvarSlett
  2. Hi hi :-)) super fint. Ja riktig god for liten gutten men første moro har mama :-)
    Ha en strålend helg. Sommerhilsen fra Viola

    SvarSlett
  3. Ja ting tar jo tid.. men det gjør det bare enda bedre å endelig bli ferdig med noe. Blekkspruten var jo bare herlig!!

    SvarSlett
  4. Alt til sin tid, og noen ganger skal en bare ha en liten pause. Så blir det så uendelig kjekt når prosjektet er ferdig. Dette har jeg masse erfaring med :)
    Sommerhilsen og klem fra Anette

    SvarSlett