mandag 7. desember 2009

Førjulsgåve

Mor til mi barndomsveninne lurte på om eg kunne gjera bruk av desse heklerutene. Eg tenkte kor heldig eg er som vert tilbudt slik ei gåve, og no like før jul..
Her er 75 ruter i ulik farge, og kvar rute målar ca 7x7cm. Fyrst tenkte eg at eg ville montera dei til eit lite 'stolteppe', men no er eg ikkje sikker lengre. Eg veit det finnes mange moglegheter med slikt handarbeid, og vil difor gje det litt tid. Kanskje det er nokon som kan gje meg idèar på noko?

Siri


10 kommentarer:

  1. Hva med å hekle de sammen til et skjerf, eller en vest, eller et skjørt?

    SvarSlett
  2. Hei, Takk for hyggelig hilsen. De lappene kan du også lage deg kul vest av og veske.... klem Siv

    SvarSlett
  3. For en nydelig gave å få! Skikkelig resirkulering. Snill dame, må jeg si. Hilsen meg. ;-)

    SvarSlett
  4. Dette var jo en flott gave. Jeg tror nå jeg ville ha laget et pledd. Hva med å hekle ei hvit/offhvite omgang rundt alle og hekle dem sammen etterhvert. Da blir også teppet litt større. Ønsker deg en riktig koselig kveld. Masse hilsen Turid

    SvarSlett
  5. Pledd var en god idé, de var så jevnt og fint heklet at de bør være et sted de synes godt.

    SvarSlett
  6. Så heldig du har vært,,,,det ligger noen timers arbeid bak alle disse lappene.
    Jeg ville funnet an farge som passet fint hos deg og heklet dem sammen med,,,til et litet pledd å ha i go`stolen eller sofakroken....
    kos deg med prosjektet.
    Anne

    SvarSlett
  7. for en flott gave!! Her kan du nok få noe fint til tenker jeg!

    SvarSlett
  8. Grattis med en nydelig gave! Så heldig du er! Jeg ville lagd et pledd eller en veske tror jeg. Lykke til hva enn du bestemmer deg for! Håper du viser frem resultatet! : ) Ha ei flott førjulsuke!

    - Hilde

    SvarSlett
  9. For en fantastisk flott førjulsgave du har fått! Rutene er kjempfine!

    Ønsker deg en koselig førjulsweekend!

    SvarSlett