torsdag 21. mai 2015

Heimelaga tomatsuppe ♥

Eg har i alle år kun laga pose-tomatsuppe. Men lite visste eg at den heimelaga er like enkel å lage, OG har mykje meir smak...
10-20 minutters koking gjer nok tid til å koke litt makaroni og egg som tilbehør.

Oppskrifta til ca 4 personar får du her;

1 hakka løk
2-3 hakka kvitløksfedd
ca 1/2 hakka chili (sjekk styrke)
*steikes i litt olje i 2-3 minutter
tilset
2 ss tomatpurè
2 boksar hermetiske tomatar
7,5 dl grønsak- eller kyllingkraft
evt. litt sukker
salt og peper

Kok alt saman i 10-20 minutter,
kjør suppa klumpfri med stavmikser og server med eggebåtar, makaroni og godt brød til...... Mmmmm

På biletet har eg dryssa ekstra peper på mi suppe - min kjære meiner eg har eit spesielt forhold til peper...
 
Siri




5 kommentarer:

  1. Takk for tips.
    Denne trur eg at eg må prøve, sjølv om
    den ikkje er så verst Toro sin heller ;)

    God pinse !

    SvarSlett
  2. Nam, nam Siri! Ingenting er så godt som hjemmelaget. Idag serverte junior oss afrikansk peanøttsuppe som han hadde lært på skolen. Nesten samme oppskrift som du bruker, bar legg til ei ss sitron og 4 ss peanøttsmør så er det ganske så likt! Ha ei flott pinse, med eller uten katt under lappeteppet!! Klem

    SvarSlett
  3. Ahhh, mhhh, hjemmelaget er best! Veldig god med egg du har laget :-))
    Vi spiste i dag svinekjøtt laget på salt og omgitt av sennep... og nybakt i stekeovn... dertil poteter og bønner... Ha en god pinsekveld. Hilsen til deg.
    Viola

    SvarSlett
  4. Ja, hjemmelaget tomatsuppe er nydelig og enkelt å lage. Jeg laget senest i dag og inviterte gjester rett etter jobb. Det ble som alltid vellykket. Oppskriften jeg bruker ligner litt på din :)
    Tusen takk også for hilsen på 17.mai :)
    Klem fra Anette

    SvarSlett