torsdag 10. januar 2013

Restegarn og knappar

010

Desse nåleputene likar eg veldig godt ; både å hekla og å sjå til. Og sjølvsagt er dei meget praktiske for alle som måtte trenge ein stad å samla nåler og knappenåler. Men ein kan jo ikkje ha allverda av slike nåleputer sjølv, så desse kjem til å liggja på vent til ein passande gje-vekk anledning ; vertinnegåve, bursdagsgåve eller berre ei ‘eg-set-pris-på-deg-gåve’. Det er ikkje mange restane med garn som går med, og knappar ~ eg likar å kunne velja rette knappan til rette blomen.  Oppskrifta fann eg gjennom Hekleoppskrift.

Siri

8 kommentarer:

  1. Sånne har hekla og! Kjempefine, og praktiske!

    SvarSlett
  2. Disse er både fine og kjekke og ha. Moro å hekle er de også. :)

    SvarSlett
  3. Så søte de er! Fnt tips til bruk av restegarn.
    Ha en super dag!

    SvarSlett
  4. Jeg syns de der er utrolig søte altså! Både kjekt å bruke opp rester og fine som gaver. Genialt spør du meg. Den kan jo nesten være framme til pynt :)

    SvarSlett
  5. Nåleputene er så utrolig fine, og jeg har mange ganger tenkt å hekle sånne...men så var det tiden da.
    Ha en fin dag.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Både søte og praktiske og fine gaver ja. :)

    SvarSlett
  7. Di nåleputene var søte! Prøvde meg på det mønstret for 1-2 år siden men min ble så rar at den gikk i søpla ;) Var første og siste forsøk på å hekle.

    Takk for koselig kommentar på bloggen min i dag ♥

    SvarSlett
  8. De er utrolig søte ;o) Og så er det kjekt å ha ting liggende hvis man plutselig trenger! Har vært på januarsalg og fylt opp gavekommoden min, det meste var satt ned med 70%.. Like sånt ;o). Ha ei flott helg, klem

    SvarSlett