fredag 9. november 2012

Slips ~~~

 Dei aller fleste er nok enige i at ikkje alle slips er like flotte til å dressa seg opp med. Eg er så heldig å ha blitt eigar av eit knippe slike...

Dette slipset er garantert ikkje det finaste av sitt slag, men med litt nål, tråd og knappar har eg laga ein artig pung av halve slipset.
 Pungen lukkes med ein trykknapp, og er akkurat passe stor til å gøyma små viktige ting i, slik at dei ikkje forsvinn i veska.
Av endane på 2 slips har eg laga små pyntenåler.
Gamle knappar frå avlagde klede, paljettar og litt glittertråd.
Den gul/kvite er til min kjære, som ville ha noko å pynta opp sjukepleiaruniformen med.
 
Siri

9 kommentarer:

  1. Dette var artig å se.
    Flott ide.

    SvarSlett
  2. Du er så utrolig kreativ og flink. Gøy å se hva du får til :)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Så artig! Det var sannelig et kreativt påfunn!
    Det finnes et utvalg her i heimen også, kanskje jeg må.....
    God helg!

    SvarSlett
  5. Stilig ... Lenge leve kreativiteten :-) Ha en fin helg !!!

    SvarSlett
  6. Så utrolig kult! Du lager så mye stilig! :)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  7. For en super ide. Jeg har en bærepose med sånne slips - ubrukte til og med (ikke spør hvordan de kom i hus). Nå har jeg litt å gjøre fremover............. :)

    Marianne (1.gangs-besøker)

    SvarSlett