mandag 21. november 2011

Nok av restar

 Er det noko det er overflod av her i huset, så er det garn og restegarn. Dette restegarnet har eg hatt liggjande i eit-par år, og har blitt nytta til sokkar før. Prinsessa var glad for sokkane; ho er så glad for kvar ting eg lagar, eller kjøper til henne..
 Fortsatt nokre meter garn att frå nøstet, og eg fann fram boka 'Brukt på nytt'. Det er nokre kjekke mønstre på dokkeklede, og eit sjal til prinsessa's baby var vel passande....?
 Her sit babyen så fint i sofaen og søv, godt inntulla i sjalet...
Elles har eg testa ut pølse- og spagettivarianten som er så 'in' her i bloggeverda. Ungane åt sikkert dobbelt så mykje som vanleg, men det får bli laurdagsvarianten, for det tok litt tid å laga..

Siri

4 kommentarer:

  1. Ja, restegarn vet man hva er.... Syns også det er greit å bruke det til lester.Du har vært kreativ og laget dukkeklær også ser jeg. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  2. Kjempefine ting du har fått ut av restegarnet ditt. Kjekt å bli kvitt noen rester i ny og ne og veldig greit når det blir så fint :)

    SvarSlett
  3. Deilig å bli kvitt litt rester. Og når de blir så fine som dette, så er det ekstra kjekt.
    Den spaghettivarianten har vi prøvd også, men det ble ingen suksess...

    SvarSlett
  4. Trur æ må prøve mæ på de der pølseblekksprutene. Ser flere som skryter av at de er så gode:-) Garnlageret her er også fylt til randen! Klem

    SvarSlett