tirsdag 16. august 2011

Ikkje som fyrst tenkt..

..sjølv om eg er riktig så nøgd med resultatet her..

Garnet eg har brukt på denne 'Enkle Vest' frå Pickles, hadde eg tenkt å strikka volangskjerf av, som eg skulle ha på meg i bryllupet. Men då eg vart 40, fekk eg pengar i gåve, og brukte dei på eit nydeleg skjerf,med perler og hjarte i sylv.

Så håpet var å ha nok garn i Prinsessa's størrelse; 4 år.

Lys rosa, og knappane har eg klypt av ein kjole for lenge sidan.. Utruleg kva som kjem til nytte att... Dei er lys lilla, og eg synes dei passa fint til rosa.

Og garnet, det hadde eg nok av.. I utgangspunktet hadde eg 2 nøster Inca Alpakka og 2 nøster Alpaca Silk. Pinne nr 5,5 vart brukt, og ennå har eg over eit nøste av kvar att..
Prinsessa kjem neste tysdag, og eg gler meg til ho får sjå veste. Ho elskar at eg lagar noko til henne.

I dag har min kjære og eg prøvd gifteringar; tenk no er det ikkje lenge igjen...

Siri


4 kommentarer:

  1. Nydelig vest, min datter har to sånne, flittig brukt og høyt elsket :) *♥*

    SvarSlett
  2. Vesten ble kjempe flott! Så spennende at det snart er bryllup da! :)

    SvarSlett
  3. Så fin den ble. Heldig liten prinsesse som får den:) Lykke til videre i bryllupsforberedelsene:)

    SvarSlett