torsdag 25. november 2010

Lettvindte Mandelstenger

Desse kakene i boks innan jul her i huset. Gode, litt seige og med ein krydra karamellsmak, treng eg seia meir?!
Oppskrifta deler eg gjerne;
200 g smør og 200 g sukker røres kvitt
tilset
1 eggeplomme
1 ss lys sirup
1/2 ts kanel
1 ts vaniljesukker
1 ts bakepulver
260 g kveitemjøl
La det stå kaldt i 1 time.
Trill ut 4 pølser på steikebrett.
Pensle eggekvite på pølsene,
hakk mandler og strø på.
Steikast på 200 grader i ca 15 minutter.
Skjærast opp i skjever medan dei er varme.
Siri

7 kommentarer:

  1. Dette ser enkelt og godt ut, takk for oppskriften :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Lekkert,,,,dette tror jeg at jeg må prøve ut.
    Moro med noen nye oppskrifter også.
    Takk skal du ha.
    Ha en fin torsdagskveld.
    Anne

    SvarSlett
  3. Mmmmm, så godt det ser ut :O)
    Jeg er ikke verdens beste baker, men fikk laget brent mandler og skal prøve lusseboller imårn.
    Ha en fin kveld!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  4. Mmmmmmmmmmmmmmmmmm, desse ser gode ut!! Her i huset har me baka peanøttkaker som er ein sikker vinnar blant nevøer og nieser. Elles er målet å få baka kvite kakemenn og. Så får me sjå om me kanskje bakar fleire. Kanskje eg må prøve meg på desse og... Ha ei fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for deling av oppskrift! Denne har vi prøvd ut, og heldigvis rakk jeg å ta et bilde av resultatet før boksen ble tømt! Må nok lage flere - de var kjempegode!! Tusen takk for tips! :-)

    SvarSlett
  6. Disse må prøves ut til jul- eller før. :)

    SvarSlett
  7. Takk for oppskriften! Jeg må bare prøve disse!

    SvarSlett