mandag 6. april 2015

Litt påskehandarbeide har eg hatt

Boka 'Kluter', av Bitta Mikkelsborg, er stadig i bruk. Nokre mønster kan eg etterkvart utanat, deribland 'Renseblad'. Kjekke småklutar til ansiktspleie, eller rett og slett til glasbrikker. Garnet 'Elise', frå Järbogarn, er godt å strikka med, og desse Renseblada er strikka av nokre restar. Det er jammen ikkje mykje garn som må til på desse...
Frå samme bok har eg funne mønsteret 'Skog', som eg har byrja på. Her også i garnet 'elise'. Nydelege fargar som ikkje heilt kjem til sin rett på dette biletet. Mon om eg klarar å strikke denne kluten heilt utan ein feil....? Skulle tru det fantes små strikketroll som leikar seg i strikkeprosjekta mine nokre gonger, for det hender titt og ofte at eg finn ein krøll i mønsteret...
 
Siri

4 kommentarer:

  1. Kjempefine småkluter. Jeg strikker konsekvent en eller annen feil i mine strikketøy, og jeg er sluttet å rekke opp igjen alt slik jeg gjorde før. Så nå sier jeg bare at jeg bevisst legger dem inn for at de skal være skikkelig hjemmelagede :)
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Endelig fikk jeg svarer på strikkefeilene, STRIKKETROLL er det, da skjønner jeg det bedre!! Fine kluter, den bittamiboka er en skatt !

    SvarSlett
  3. Strikketroll og krympetroll er kjente og uønskede husgjester i kreative hjem! God helg, klem

    SvarSlett