torsdag 2. mai 2013

Kaffi på tur

004

005

Eit lite prosjekt ~ etui til kaffiposar. Min kjære ertar meg stadig for å alltid ha med meg alle moglege slags saker, same kvar me skal. Her er nok ein liten sak som får vera med heretter. Ein kan jo aldri vite ; plutseleg kan man jo få lyst på god kaffi når man er på tur…?

Etuiet er strikka i Føn på pinne # 3,5. Her har eg putta 3 kaffiposar oppi, og kan nok få plass til eit par til, om eg vil. Planen var å sy eit lite motiv på etterpå, men det vart ikkje noko av. Eg kjem til å strikka kaffietui til gåveskuffa, og då vil eg gjera meg litt meir føre, med tanke på utføring.

Siri

4 kommentarer:

  1. Så lurt :-) Det er virkelig bare fantasien som setter grenser for hva man kan lage ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  2. smart, og veldig fin:)
    Som mannen min ville sagt det: Noko av det mest nyttige av det unyttige...

    Fin dag til deg!
    Silje

    SvarSlett
  3. Åh, du kreative sjel, alt du kommer på.... :) Dette var lurt :)
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  4. I'd like to find out more? I'd care to find out more details.


    Feel free to surf to my blog acoustic guitar chords for beginners

    SvarSlett