søndag 2. desember 2012

1.sundag i advent

 
 Eg har fått ei julegåve på forskot ; minstesonen har dreidd eit lite fat som er perfekt til nøter og twist. Sjølv om twisten ikkje får liggja så lenge på fatet då, av ein eller annan grunn...
 
 
Adventstaken min er ganske enkel i år. 4 lilla kubbelys pynta med tal, 2 små planter i kvar si potte, ein nydeleg bambi, ei sandkakeform med nokre små juletrekuler i lilla, eit par små heklabrikker og paiforma mi.
 
 
Lilla går igjen i denne enkle dekorasjonen òg. To planter som har fått lilla farge på seg og eit lilla kubbelys. Dette er plassert i ei gamal brødform.
 
Siri

4 kommentarer:

  1. Lekker adventsstake du har laget og flott adventsdekorasjon. Jeg tror jeg må gå gjennom skapene mine for å finne mer gammelt ting og tang som jeg kan bruke :)
    Fin søndag til dere.

    SvarSlett
  2. Liker godt pyntestilen din - personlig og ikke "ferdigkjøpt" er tingen:))) Fin søndag til deg:)

    SvarSlett
  3. Så flink son du har, og så fint du pyntar med gjenbruk :) Ynskjer deg ei fin adventstid.

    SvarSlett