tirsdag 21. august 2012

Give Away

 No er det på tide å ha ein aldri så liten Give Away.
Eg har hekla eit aldri så lite etui i haustlege fargar, og som du ser så er den akkurat passe stor nok til kvinnelege nødvendigheter... Men den kan fint brukast til andre småting òg, som treng ein eigen plass i veska...
Reglane er ganske så enkle ;

Du får eit lodd for kommentar
og
eit ekstra lodd om du linkar til denne Give away'en.

Eg kjem til å trekkja ein vinnar rundt 20. september :o)

Håpar du har lyst å vera med.

Siri

7 kommentarer:

  1. Kjempefint og praktisk. Jeg er med :) Ett lodd på meg, og så håper jeg på gevinst :)

    SvarSlett
  2. For en hyggelig gevinst. Jeg prøver meg med ett lodd.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  3. Selvfølgelig vil jeg ha lodd:=) Kjempekoselig etui:=)
    Anette

    SvarSlett
  4. Å, så fint , og så flotte fargar :) Prøver meg med eitt lodd.

    SvarSlett
  5. Prøver 1 lodd æ åssa.Egentlig en smart i de det der.Vinner æ ikke,kan æ jo kanskje stjele ideen til julegaver. :)

    SvarSlett
  6. Så fint etui. Jeg tar gjerne et lodd.

    SvarSlett