søndag 29. juli 2012

Til blomsterfeen min

Prinsessa er veldig glad i eventyr, og leiker ofte at ho er både askepott og blomsterfe. Ho pynter håret med klemmer med blomer og glitter, og dei vert godt brukt. Blomen her har ramla av ei klemme, og eg ville gjerne nytta den til noko anna, sidan den er så fin.    Det hekla armbandet har prinsessa brukt mykje, og det gjer ingenting om det får litt meir pynt....

Eg sydde fast blomen på armbandet, og vips ~ prinsessa har eit nyyyydeleg armband. Både ho og eg er enige; ho er sååå fine når ho pyntar seg med dette....

Siri

4 kommentarer:

  1. Alle skulle hatt ei lita prinsesse som man kunne lage søte små blomster og hjerteting til ;o) Heldig er du! Klem

    SvarSlett
  2. Åh - så yndig det ble. Og fargen på blomsten passer jo helt perfekt.
    Jeg vant et slikt armbånd i en giveaway hos deg for ganske lenge siden. Jeg bruker det masse. Skyller det bare opp med mild hårsjampo når det blir sjuskete. Jeg har det for eksempel på meg akkurat i dag :-)
    Jeg har lenge tenkt å prøve meg på denne Karen Klarbæk-oppskriften, men har så langt latt det bli med tanken.
    Fortsatt god sommer!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett