torsdag 3. mai 2012

Strikkekafè

 Ein kveld i månaden er det koseleg strikkekafè hjå Krims & Krans. 
Dette er min favorittbutikk!
Kaffikoppane står klar på bordet når me kjem, og det er berre å finna seg ein god plass i nostalgiske omgjevingar.


Hylle på hylle med garn - me treng ikkje vera redde for å gå lens iløpet av kvelden.

Knappar i alle variantar. Tenk å kunne hatt ein slik samling....

Meir garn i hyller og korger. Og fleire modellar heng så fint til utstilling og inspirasjon for einkvar som kjem innom.

I dette hjørnet fann eg kveldens handarbeid ; Mitu vart med meg heim, saman med eit hefte opsskrifter med blandt anna flasketrekk i.

Allereie no gler eg meg til neste strikkekveld, som er 31. mai.

Siri

5 kommentarer:

  1. Dette hørtes utrolig koselig ut. Skulle hatt noe sånt her også. Vet at Husflidlaget har noe sånnt, men ikke i en butikk. (Kanskje heldigvis...:=))

    SvarSlett
  2. Så koselig med strikkekafè ;o) Og hvis du "låner" en sånn Høganes kopp hver gang du går, så kan æ bytte dem med nokka anna etterhvert..Samle nemlig på de fargede koppene i grønt el blått el gult.. Klem

    SvarSlett
  3. Ser veldig koselig ut altså :) Jeg har bare vært med på strikkekafe en gang jeg, men det er veldig lenge siden. Da var gutten min liten baby og var hjemme med kolikk så jeg hadde det egentlig ikke koselig i hele tatt... Men det var jo ikke strikkekafeen sin feil! Den vil jeg derimot gjerne gi en sjanse til :) Jeg var innom Husfliden her i byen og kikka på Mitugarnet. Jeg kunne godt tenke meg å prøve det en gang :)

    SvarSlett
  4. Det er kjempekoselig å møtes til strikkekafe, til fellesskap med felles interesser!
    Her slapp dere ikke opp for hverken garn eller annet nyttig!
    Kos deg med kvelden.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Ønsker deg god helg med en liten utfordring ... den ligger i bloggen min ...

    SvarSlett