søndag 8. april 2012

Det blømer

Eg har sett sykkel og trær dekorert med strikk og heklerier, og det finnes ein haug med inspirerande bilete rundt om i Bloglandia av handarbeidsdekorerte bruksting. 
Medan min kjære stadig oppgraderer hagen vår, har eg fått gang på heklenåla. Diverse ullgarn frå utgløymde prosjekt, hekla til ein stooor 'rastahatt'.
Passeleg til ein stor stein..
 Restegarn er brukt til hekla og broderte blomer, og ei snor er tredd rundt kanten under, og knytta til.
Det er allereie planlagt fleire...
'9. pynt for dagen i dag, og våren videre'

Eit søtt lilla hjarte var dagens kalendergåve....
Perfekt ~ eg har ein stoor svakhet for hjarter og englar...


Ønskjer deg ein fin dag vidare!

Siri

4 kommentarer:

  1. Du er utrolig kreativ, Siri! Håper jeg får se de engang:=)

    SvarSlett
  2. Morsomt prosjekt!! Kommer til å blir fargerikt og glad hage i sommer heim til deg ser jeg:)

    SvarSlett
  3. Så kult :D Tenk at det snart er slutt på påskekalenderen alt...

    SvarSlett
  4. Det er kjekt med slike små prosjekt! Ha en fin påskedagskveld :)

    SvarSlett