tirsdag 21. juni 2011

Hage treng stell..

Midt i all flyttesjau finn min kjære tid til hagearbeid, og er det noko det er nok av på min eigendom, så er det arbeid utandørs...

I kjellaren har eg hatt denne hylla ståande sidan eg flytte inn i 2004. Eg er temmeleg sikker på at hylla er mest like gamal som huset mitt, som er bygd i 1952.. Hylla har no fått nytt 'liv' ute i hagen, og får gleda oss der til ho ikkje orkar meir..

Plattinga la eg ned for nokre år sidan; den er armert betong, tung som fy, skåret ut av eit eller anna bygg av lokalt betongsagingsfirma.. Garantert frostsikkert!

Klypp av Villkaprifolen var naudsynt, min kjære gravde fram mine steinskattar, og eg fann fram fuglekasse, takløk og anna som pyntar opp i hylla...


I hageskuret hadde eg ein gamal gullramme liggjande, og ei korg..
Den blå sola har eg fått av mi syster etter ho hadde vore i Tyrkia...
Ripsbusken skulle strengt tatt vore planta, men det kjem sidan.. Ein vase med pioner eg har fått av min kjære..
Eg trur me kjem til å ha glede av dette hagehjørnet gjennom heile sommaren.

Siri






10 kommentarer:

  1. Kjempesmart, også så lekkert!

    SvarSlett
  2. Så trivelig et hagehjørne du har, der er det sikkert fint å nyte sommerkveldene.
    Synes hylla di var nydelig.
    Sissel

    SvarSlett
  3. Så koselig hjørne du fikk med den hyllen.

    SvarSlett
  4. Så koselig det ble,,,,,fint å ta den gamle hylla ut,,,,der kan du jo pynte etter humør og årstid.
    Gjelder jo bare å tenke litt nytt og litt gjennbruk.
    Kos deg i kroken din.
    Anne

    SvarSlett
  5. Å den gamle hylla er helt fantastisk :O)
    Så koselig du har gjort det her ute, Siri! Nyt sommeren!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  6. Koselig uteliv;-) Kos dæ!

    SvarSlett
  7. Hei Siri..

    Så koselig det ble i hagen med den hyllen!
    Kjekt å kunne bruke gamle hyller på denne måten...

    Tuusen takk for hyggelig hilsen hos meg, den varmet veldig skal du vite:)))

    Stor sommerklem fra meg

    SvarSlett
  8. Det ble veldig fint ,,hjemmekoslig,,Marit

    SvarSlett
  9. Jeg har også en bokhylle i hagen faktisk, det er jo veldig praktisk da. Men min er ikke så fin som din! Fin hylle og koselig omeråde. (falt jo helt for det lille treet/busken! så vakre grener da)

    SvarSlett
  10. Lekker med den rammen på veggen. Jeg tror så absolutt at jeg må ta meg en tur på låven og i kjelleren til min gamle far og se hva jeg finner.
    Han samler på så mye rart :-)

    SvarSlett