torsdag 1. april 2010

Vel heima


Så var me heima att etter nokre hærlege dagar i Danmark. No har det vorte slik at gutane MÅ innom og helsa på denne karen kvar gong me kjem i land i Hirtshals. Det er mest med litt skrekkblanda fryd dei studerar han, og sjølv om den på norsk heiter 'Månefisk', så meinar dei det danska namnet er meir passande; 'Klumpfisk'.

*

På veg heim er eg berre nødt til å stoppa på Moi, og kikka innom '
Landstil'. Her er ein liten smakebit på kva eg fann denne gong...




*

Tidlegare i år melde
eg meg på 'Operation Påskeglad', og jammen låg det ein liten pakke og venta på meg i postkassen då eg kom heim. Som sagt tidlegare; eg elskar pakkar, både å gje og å få... Denne gåva kom frå Danmark, og i brevet som fulgte stod det ei bloggadresse som eg skal innom straks:
http://mullamy.blogspot.com . Og eg må takke Mona for den koselege gåva ho sende; to hjarter i ein hærleg og dus farge.


*

Medan gutane bada og bada i Danmark, fekk eg nok av tid til handarbeide. Eg hadde meg nå nokre dukkertar eg òg, men har ikkje heilt den same lysta til å bade på timesvis..

På biletet er alle dei ferdige prosjekta som vart til på ferien..
To huer i Sandnes garn Palett, to klutar i bomullsrestar, eit par gryteklutar i Gjestal Bomull Sport og til slut eit gryteunderlag i Mandarin petìt..

*

Hua er enkel;

Legg opp 72 m på pinne nr7. Strikk 2 r og 2 vr til det minkar på garnet. Fell så slik ein omgang; 2 r, 2 vr sammen. Strikk 2 omgangar med 2 r og 1 vr. Fell igjen slik; 2 r sammen, 1 vr. Strikk 2 omgangar med 1 r og 1 vr. Fell så slik heile neste omgang; 2 r sammen. Resten av maskane sys sammen og festes godt...



No ynskjer eg alle God Påske!

Siri


6 kommentarer:

  1. hold da op hvor har du været flittig på din ferie. Har selv garn med i tasken og har slet ikke kigget på det i nu snart 4 dage, tror det skal frem i aften. Fortsat god Påske
    Stine

    SvarSlett
  2. Du har jo fått unna kjempemasse strikkerier på din ferietur :D

    SvarSlett
  3. Skal sei du har vore produktiv !
    Kjekke plagg !

    SvarSlett
  4. Det ser virkelig ut som du har klart å kombinere det nyttige med det behagelige.

    Enig med deg om fisken. Det danske navnet passer mye bedre.

    Klem

    SvarSlett
  5. Det er artig å gå på akvarium, det er alltid spennende! Mye fint håndarbeide du har laget også.

    Ha en fortsatt god påske, klem!

    SvarSlett
  6. Smart luemønster. Strikk til garnet minker, sånt kan jeg like. Strikking er jo moro, så hvorfor gjøre det enkle komplisert. Ribbestrikkede luer er jo utrolig anvendelige også, vi bruker dem masse!

    SvarSlett