torsdag 16. oktober 2014

Snøkrystaller

 

PA142314PA142315PA142316PA142317

Denne jula vil eg pynta med mest mogleg heimelaga pynt, saman med ting frå naturen. Eg har ein del frå før av, men det er alltid kjekt å laga ny pynt.

Eg vil hengja snøkrystaller i vindauget, og har byrja hekla eit lite knippe. Hekla av naturfarga ullgarnsrestar og stiva litt med sukkerlake. Mønster er henta frå Pinterest, kor eg har konto under ‘reSIRIkulert’ Smilefjes som blunker.

I dag fekk eg pakke i posten, frå ei kjær venninne i Fredrikstad, fylt til topps med kastanjer ♥ Kastanjer er ikkje det vanlegaste tre å finna på jæren, og det er noko med dei blanke nøtene eg berre elskar. Har du forslag til forskjellig pynt eg kan laga utav dei? Gjerne små puslerier å gjera saman med småborn også.PA082308PA082309

Siri

1 kommentar:

  1. Det blir sikkert fint når stjernene henger i vinduet! Når det gjelder kastanjer, lagde vi dyr av dem da vi var barn, sammen med eikenøtter og fyrstikker :) 4 bein nederst i kastanjen, halsen øverst med eikenøtt som hode!

    SvarSlett