mandag 18. april 2011

Kjære følger...

For nokre innlegg sidan nemde eg at eg dann og vann ville trekkja ut ein 'vinnar' blandt mine følgere. No er vèret fantastisk, me er inne påskeveka og eg har gode dagar. Og eg har allereie hekla meg eit par av desse gryteklutane, så eg tenkte at eg kunne gje vekk dette paret til ein av mine hærlege følgere. Innan mitt neste innlegg skal eg trekkja ut ein vinnar :)


Og, ja, som eg har fått spørsmål om før; eg samlar på hekla gryteklutar...


For ei lita tid sidan var eg ein av vinnarane hjå 'Atelier Kari' sin give away. I dag kunne eg henta ein spanande pakke på posten, og som du ser inneheldt den ein nydeleg hjartekrans laga av Finnskoglav... Eg har hengt hjarta i vindauget ut mot vegen, så alle som går forbi kan sjå kor flott det er.. Tusen hjarteleg takk, Kari!! Måtte påskeveka vera god for både deg og meg! Siri

8 kommentarer:

  1. Hei på deg:)

    Så søte grytekluter...sukk... det brakte meg tilbake til min mormors hus/kjøkken:)
    Hun hadde noen lignende grytekluter hengende til pynt på kjøkkenet (veldig like dine) - det var en glede å mimre over dette da jeg så de fine gryteklutene dine...takk..!

    Jeg har hatt problemer med PCen (og ikke fått lagt inn kommentarer) - men nå er det heldigvis rettet opp - men jeg har lest innleggene dine;)

    Jeg vil med dette ønske deg (og dine) en koselig påske:)

    MIMMIKLEM:)

    SvarSlett
  2. Nydelige grytekluter og jeg hadde ikke hatt noe imot et par slike.

    Gratulerer med herlig premie.

    Klem

    SvarSlett
  3. Flotte grytekluter, passer helt fint på mitt kjøkken.. Sant? Og e det ikkje morsomt å få pakker i posten? Elske det! Fint hjerte;-) Klem

    SvarSlett
  4. Flotte grytekluter som minner meg om oldemors kjøkken.(synd jeg ikke kan hekle)
    Ha ei riktig så fin påske.

    SvarSlett
  5. Nydelige grytelapper. Bestemor hadde slike på sitt kjøkken. Påskeklem Jofrid

    SvarSlett
  6. Elsker disse søte gryteklutene. Trodde jeg var følger, men var det ei så nå har jeg lagt meg til og håper jeg får være med på trekningen!!!!
    God påske til deg:)

    SvarSlett
  7. Jeg og har heklet disse ikke som grytekluter,men som kjole til zaloflaska:)
    Har og lagt meg til som følger og håper at du vil se innom bloggen min:)
    Ha ei fortsatt fin påske:)

    SvarSlett