torsdag 27. august 2009

Ei ekte 'Babe'

Då eg ikkje har jenter i huset, har eg opp gjennom åra
laga ein del 'jente-ting' til venninners jenter. Men desse
'Babes'ene' lagar eg til meg sjølv og til venninner.
Eg tykkjer dei er heilt uimotståelege, og eg kosar meg
glugg ihjel mendan eg lagar dei.

Boka med oppskriftene kom eg over på biblioteket, då
på dansk, men eg har no fått mi eiga til odel og eige, dog
på engelsk.

Kvar og ei er heilt unik. Uttrykk og utsjåande
vert til medan eg monterer.


Og det er fyrst då eg er ferdig med ho at eg ser
kva slag garderobe ho skal få.

Eg har planar om å laga ein eigen julegarderobe òg,
både som englar og nisser.

Denne har føreløpig kun fått truse på seg.
Men om ikkje lenge er kjole og klar.
Ynskjer alle ei flott og kreativ helg!
Siri


3 kommentarer:

  1. Det er den søteste "Babe" jeg har sett på lenge!

    Koselig å lage sånne små skjønne ting:) Kjenner godt igjen behovet for å lage litt jenteting når en bor med bare gutter...selv om det er aldri så koselig:)) Ha en fin helg, klem

    SvarSlett
  2. TUSEN TAKK for kjempekoselige ord Siri, satt pris på dem!:)

    Ønsker deg en finfin helg,
    klemmer

    SvarSlett
  3. Å ja, Babes er kjekt å lage. Eg har laga mange sjølv - til tantejenter og andre. Ei har eg for meg sjølv. KAnskje på tide å lage fleire snart?...
    Takk for hyggeleg kommentar forresten :)

    SvarSlett