lørdag 3. januar 2015

Tid for (bok)slanking

 Denne formen for slanking er i alle fall av den 'sikre' sorten... Eg har rydda i bokhyllene og lagt ut ein haug med bøker på kjøp- og salg-sider på Facebook.. Det er sikkert andre som kjem til å bruka bøkene meir enn meg...
Og det er ikkje berre hobbybøken som må til pers....Fedon-bøker og anna kosthold også! Eg har forsøkt Fedon.metoden, men fekk det ikkje til å passa inn hjå meg.... Eg orka ikkje laga fleire typar mat - til meg, og så til resten av familien....
Romanar har også fått svi....No skal bokhyllene få eit lettare liv!

Driv du på med slanking av noko slag?

Siri

7 kommentarer:

  1. Jeg koser meg med en kopp kaffe og en stykke Engadiner valnøtt kake... mhh
    naturlig litt sport i dag - utenfor i skogen :-)))
    Kos deg og ha et riktig godt nyt år. Klem og hilsen fra Viola

    SvarSlett
  2. Eg treng å slanke både meg sjølv og skåp og hyller med alt mogleg innhald. Men det er berre det at eg ser nytte i alt, og ein veit ikkje kva ein kan få bruk for ein gong.... Mykje kan brukast til redesign veit du;)

    SvarSlett
  3. Herlig å få slanka noe! Jeg fikk slanka vekk en haug med gamle bøker, de ble veldig glade for dem på et gamlehjem i nærheten!

    SvarSlett
  4. Dårlig med slanking her... Får se om jeg kan få brukt opp litt mer av garnlageret iløpet av året kanskje..

    SvarSlett
  5. Flott å la bøker sirkulere videre Siri! Klem fra Kari!

    SvarSlett
  6. Må bare innrømme at jeg har startet stor prosjekt mot min 50 årsdag 2016, i dag akkurat 380 dager til, Prosjektet heter mot50 og går ut på å finne på form og kropp til den store dagen. Been there before og alt det der, men nå kjenner jeg meg utrolig motivert for jobben siden målet om en sprek 50 åringen ikke langt unna. Ellers en god ide med boksalg, kan jo først kvitte meg med alle kostbøkene jeg over hode ikke kommer til å bruke!

    SvarSlett
  7. Hei på deg;)
    Godt å få ryddet opp litt;)
    Jeg er en flittig rydder og donerer ofte til bruktbutikken eller selger selv;)
    Godt Nytt År!

    SvarSlett