lørdag 17. januar 2015

Ein sur katt og litt puslerier

Jellybelle, vår britisk korthår katt, har nettopp fått eit bad. Ho er ei vaksen dame, og veit godt kva som er greit og ikkje. Badevatnet var godt temperert, så det var ikkje noko å seie på det. Men meir enn 3 minutter, nei, det er for mykje av det gode....
Pelsen er tjukk, som på ein teddybjørn, og ikkje lett å tørka. Så her sit ho, og gidd med eit naudskrik å sjå opp frå pelsstell... Eg trur du ser kva ho meiner om eit bad....
***

På denne årstida vert det tent mange stearinlys, så fyrstikkeska vert for oppbrukt. Eg tok vare på to oppbrendte fyrstikker, og laga ei jente på fyrstikkeska ~ kledd i fin kjole..

Som ein liten fun-fact kan eg nevna kva me kaller ei fyrstikkeske her på Jæren; ~ STIKKEDÅSE...

Siri

3 kommentarer:

  1. He he, ho ser virkelig ikke fornøyd ut nei :)
    Den fyrstikkeska var tøff!!
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  2. Så greit å få oppfriska litt av jærsken.
    Har nok ikke brukt stikkedåse(ordet altså) siden jeg
    bodde på Jæren, og det er mange år siden nå.
    Nei tenker meg den katten måtte ha litt ekstra oppmerksomhet
    før den ble blid igjen. hehe
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Ikkje heilt blide katt og stilige Stikkedåse :-)

    God helg klem

    SvarSlett