onsdag 14. oktober 2009

Hemmeleg uven-pakke

Tidlegere i oktober melde eg meg på noko
som heiter 'hemmeleg uven' på Hobbyboden.
Det går ut på at ein får tildelt namn og adresse til
ein annan, og skal sende noko av det garnet som
ein i rein villfarelse har fått i hus. Eg tenkte det var
ein god anledning til å verta kvitt nokre små 'mareritt'.
I dag fekk eg min uven-pakke i posten... Eg tok den
med inn, men venta litt før eg opna den. Mest så eg tenkte
innhaldet ville betra seg litt om eg venta...
Vel - her er innhaldet, og det var eit lite brev
i tillegg..
*Kjære reSirikulert!
Endelig får du en liten pakke i posten -- noe som du
sikkert har gledet/gruet deg til?!
Jeg tror det måtte ha vært utrolig dårlig lys i butikken
når jeg kjøpte garnet Museum - grå er ikke min farge
i det hele tatt!
Hva jeg tenkte når jeg kjøpte oransje/brun sokkegarn
kan jeg ikke svare på --- det kan hende jeg så litt dårlig
den dagen....
Det gule garnet har jeg fått fra en eller annen - og sjølv
etter mange år i garnlageret mitt liker jeg ikke fargen.
Kanskje jeg trodde den vil skifte farge?!!
Som en liten trøst til deg og takk for at du har
bistått meg med litt garnslanking legger jeg ved
en liten ekstra gave.
Kos deg!
Mvh
Din hemmelige uvenn :-)
Det gjekk mange slags tankar gjenom hovudet mitt..
Kva i alle dagar skal eg klara å laga av dette...?!
For ein del av 'hemmeleg uven' er at ein skal laga
noko ut av det du mottek. Og sjølvsagt vil eg vera med
på den konkurransen..
Pusen Vira Kotsha sette pris på det gule garnet.

Ho stakk av med nøstet..
Men til slutt må eg takka min hemmelege uven for
den vesle gaven - ein liten pose med maskemarkører!
No må eg i tankeboksen ei lita stund...
Siri


3 kommentarer:

  1. Heisan..

    For en artig konkurranse! Spennende å få pakke i posten og skulle gjøre noe med den...

    Er sikker på at du kommer fint fra den oppgaven!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. I følge Elite er slike maskemarkør "hengelåser" de beste markørene!

    SvarSlett
  3. Dette så jo virkerlig gøy ut å være med på. Spennende hva du vil lage av dette. Kjenner ikke helt den leken, men du har vel "lov" å bruke garnet på forskjellige ting og kombinere med noe eget.

    En trivelig og kreativ dag ønsker jeg deg.

    SvarSlett