søndag 25. oktober 2009

Ei god helg!

Minstemann og eg har nettopp kome heim frå ei
herleg helg i Oslo. Me ankom byen fredag morgon,
og skulle vandra litt rundt på eigenhand i nokre timar.
Sjølvsagt fann me vegen til diverse kjende attraksjonar,
men å finna vegen tilbake gjekk så som så....
- me gjekk og gjekk....og gjekk... og fekk sjå meir
av byen enn me planla på førehand :)
Eg fekk tid til strikking òg, mellom shopping, meir
eller mindre planlagd sightseeing, Teknisk Museum,
filmsjåing og god mat på byen og hjå vertinna.

Heimtur med tog kan verta i drygaste laget for ein
10-åring, men heldigvis hadde me shoppa litt til
guten òg...

Sist, men ikkje minst - ein pakke frå hemmeleg ven
venta på meg då eg kom heim...Rosa ullgarn - trur
det vert eit par pulsvarmere - rosa serviettar og
fine, rosa telys som verkeleg vil gleda no i mørke
haustkveldar... Tusen, hjarteleg takk! :)
Siri

1 kommentar:

  1. Ser jo en av stedene du har vært i Oslo, dette er en stilig fontene :-). Tenker guttungen syns det var fint på Teknisk museum, det er jo et spennende sted å besøke. En gang bodde jeg like ved, et fint område å bo i. Ønsker deg en riktig god uke. Klem fra Turid

    SvarSlett