søndag 11. oktober 2009

Akk ja - Ufo'ar

Etter å ha fullført vesten i går, tenkte eg i dag
å strikka meg ei lue av restane av garnet....
Men med mitt tidligare system i strikkepinnane,
er det ganske ofte at eg må leite etter dei her og der.
(no har eg fått meg ein holdar til strikkepinnane)
Eg gjekk ved godt mot igang med leitinga...
Skulle altså finna strømpepinnar nr 7 .
Eg fann ei lita brikke, som eg mest er heilt ferdig med.
Her var visst eit handklede òg, halvferdig..
Eg hugsar eg strikka feil på mønstaret, så eg kan
sikkert, med god samvittighet, rekkje opp alt..


Ops - ein sokk, såvidt..

Og jammen eit sitjeunderlag eg byrja på i fjor haust.
Ikkje så mykje som gjenstår på denne heller....

Sist, men slettes ikkje minst, ein klut. Dette garnet
kjøpte eg i Mandal for minst 5 år sidan, og byrja på
ein heilt enkel klut... Det kan jo henda at eg får han
ferdig til jul....
Var det nokon som nemde 'Ufo-slanking'...?
Og forresten, eg fann ikkje pinnane...
Siri

4 kommentarer:

  1. Joda, prøver meg støtt og stadig på UFOslanking, men undervies et eller annet sted, så får jeg alltid lyst til å starte en haug med nye prosjekter. Blir nok aldri ferdig med alle prosjekter.

    SvarSlett
  2. He-he.... UFO slanking er ingen lett sport... Det krever godt kvalifisert veiledning.... Aner ikke hvordan man får det til jeg, i alle fall.... Har sikkert 7-8 UFOer rundt omkring....
    Men fristelsen til å begynde på noe nytt er alltid tilstede.... :-)

    Ha en fortsatt flott søndagskveld ;.)

    SvarSlett
  3. Godt å se at flere har slike innholdsrike Ufohauger (tror det er ganske mange av oss) Ønsker deg en fin søndagskveld =)

    SvarSlett
  4. Hi hi...ja sånn er det, hva har vi ikke liggende! Men den vesten din i innlegget under her ble jo kjempefin:))

    Ønsker deg en fin ny uke...og litt ekstra tid til litt koselig håndarbeid:) Stor klem fra meg

    SvarSlett