søndag 2. november 2014

Bobletopp til prinsessa


Bobletoppen er i str 8 år og strikka i Smart frå Sandnes ullvare. Fargen er meir lakserosa, så biletet lyg litt. Oppskrifta sa eg måtte ha 300 gr, men eg starta berre såvidt på det 5. nøstet.

Av resten av garnet strikka eg ei pannebånd-krone. Her brukte eg dobbelt garn på pinne 3,5. La opp 15 masker og strikka rillestrikk medan eg auka til 20 masker og minka til 15 osv.
Prinsessa er stornøgd!

Eg har allereie byrja på ny topp i str 4 år, men i Ask, frå hillesvåg..
No trur eg at eg kjenner ei som vil jubla, for jenta er midt i den rosa perioden, sjølv om mora synes det kan bli litt mykje rosa..

Siri

1 kommentar:

  1. Så fin bobletopp du hsr strikket til prinsessa di! Og pannebånd-krona ble jo prikken over i-en! Kan godt tenke meg st hun ble stor-fornøyd!! :-)
    Takk for koselig hilsen på bloggen min! Fortsatt god søndag! :-)

    SvarSlett