torsdag 25. september 2014

Handarbeidet tek ikkje pause

P9142294

 

Sokkar; noko av det kjedeligaste eg strikker…. i allefall sokk nr 2.

Men som den pliktoppfyljande mora eg er, så strikkes det sokkar til stadig større føter.

Eg hugsar ikkje heilt kva garn eg har brukt her, men pinner nr 3,5 er brukt..

P7172267

Klutar:

Det er strikka ganske mange klutar etterkvart. Desse er strikka i dobbelt bomullsgarn på pinne nr 5.5. Oversett til norsk, heiter mønsteret Bestemors favoritt. Desse 3 klutane forsvann i sommargåve.

 

 

 

PA082264

 

Mobilar treng sokkar eg kan lika å strikka. Denne mobilsokken forsvann til mi komande svigerdotter.

Strikka av Mitu på pinner nr 3,5.

 

Måtte strikkepinnar og heklenåler aldri få kvile…

Siri

2 kommentarer:

  1. Er enig med deg at sokker er kjedelig å strikke,men det må til en gang i blant.
    Både kluter og sokker til føtter og mobil var flotte .

    SvarSlett
  2. Fint at det ikke bare er jeg som har hatt bloggpause!
    Ang. kjedelig sokkestrikking: Jeg strikker begge samtidig, to krus først på hvert sitt pinnesett, så strikker jeg hælene, så føttene, og når jeg har felt av den ene sokken, har jeg jo bare avfelling av den andre før paret er ferdig!
    Artig å lure seg selv, men det virker!

    SvarSlett