tirsdag 13. april 2010

Hemmeleg ven i april og godvèr


Pakke, pakke pakke!!! Eg elskar pakkar! Trur eg har nemt det før òg..
Eg melde meg på Hemmeleg ven for april på Hobbyboden , og no har pakken kome med posten. absolut ingen hint om kven som har sendt pakken, så eg får vente på avsløringstråden i spenning..
Men, iallefall, tusen hjarteleg takk for ein ypperleg pakke!! Fargane er perfekte. Dei to lyse nøstene har glittertråd i sylv i seg, men det kjem ikkje fram av biletet.




Dagen i dag er av årets varmaste og flottaste til no. Katten vår, Vira Kotcha, har så langt berre vore ein innekatt, men no som dagane vert varme, står døra open for å lufte. Her er ho på sin andre tur ute, og tydeleg spent og skeptisk til alle nye lukter og lydar, sit ho i hekken til naboen og kikkar.
No kryssar eg fingrane for at heile veka vert så flott som i dag.
Siri

6 kommentarer:

  1. gratulere med så fin en gave,
    nydelig garn.
    skjønn kattepus da,
    ja vi håper det holder dette nydelige været.
    ha en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Tenker at våren har kommet enda lenger hos deg enn her. Men her har det vært varmt også, nesten trykkende med et kaldt bris i lufta. Vårluft og forkjølt guttunge :-)

    For en flott gave du har fått, det garnet ser fint ut til mye. Garn kan man jo aldri få for mye av. Ønsker deg en riktig god kveld.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott gåve! Og ein nydeleg katt!

    SvarSlett
  4. Det garnet så lekkert ut, det lager du sikkert noe fint av!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med flott gave.

    Det er vår her hos oss også, men det er meldt kaldere og muligens sludd/snø. Skrekk og gru.

    Klem

    SvarSlett
  6. Pakke er kjekt! :D

    SvarSlett