torsdag 26. november 2009

Med finkjolen på

Det går mot advent og jul, og tida er inne for å finna finstasen fram. Tøydokka, Anne-Liane , hadde ikkje anna enn ein topp og ei blondetruse, og kviskra så fint i øyra mitt om ho kunne få kjole til jul. Eg fann fram noko garn , sock 4 frå Hjerte, mønster frå boka 'Brukt på nytt, og sette igang. Det gjekk berre eit par kvelder, så var kjolen ferdig. Anne-Liane vart kjempeglad. No er ho klar for advent og jul. Og når ho ikkje sit modell for fotografen, har ho funne sin plass i armkroken til bamsen.
Siri

4 kommentarer:

  1. En kjempesøt dukke, med så skjønn kjole!

    SvarSlett
  2. Hei Siri.
    Takk for hyggelig kommentar og at du vil følge min blogg. Jeg gjør det samme hos deg.

    Så søt en dukke, og klart den måtte få fin kjole il jul.
    Smart med gjenbruk av t skjorter, det skal jeg huske på.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Heisan...

    Så fint at hun fikk pyntet seg til advent...heldig hun som bor hos deg! En skjønn dukke, søt kjole og et herlig innlegg:)))

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så søt med penkjolen på. Ønsker deg en riktig god kveld og en herlig dag i morgen.

    SvarSlett