lørdag 14. november 2009

I det siste

Dei siste to vekene har vore travle. Ei venninne og eg har forberedt til julemessa denne helga. Men før me byrja, tok me oss tid til å vandra opp i heia her, til denne hytta, kor me kosa oss med medbragt lunsj. Det er mest ingenting som smakar så godt som turmat saman med gode vener.
Ellers har eg bakt. Det går i julekaker no. Advent er like rundt hjørnet, og det skal byrja lukta julebakst og fyr i ovnen. Tenna stearinlys om kvelden, og verkeleg setja pris på denne tida, helst saman med nokon.

Her har eg bakt 'Sandnøter'. Oppskrifta er som føljende:

  • 250 gr smør
  • 150 gr sukker
  • 1 ts vaniljesukker
  • 1 egg
  • 200 gr kveitemjøl
  • 300 gr potetmjøl
  • 2 ts bakepulver
  • Kna saman, trill kuler som klemmes med gaffel, og steikes ved 180-200 grader i 10 minutt



Siri

3 kommentarer:

  1. Sandnøtter er noe av det beste som finns :) Så tidlig ute du er, ikke verst det. Ønsker deg ei riktig god helg.

    SvarSlett
  2. Det ser fristende ut - og enkelt. Kanskje jeg må prøve :)

    SvarSlett
  3. Å ja. Sandnøtter er skikkkelig gammeldagse og gode. Jeg elsker småkaker. Særlig med et glass melk ved siden av.

    SvarSlett