fredag 16. oktober 2015

Det går i ull her

Da var jeg ferdig med trekket til nettbrettet mitt for noen dager siden. Fargen er mørk lilla, som ikke kommer frem på bildene her.
Nettbrettet ligger trygt og godt inni her :)
Baksiden er også fin.
Selbumønster fra selbubok, strikket i merinoull fra Sandnesgarn på pinner nr 3,5. Garnet er rester etter luestrikk for noen uker siden.
Jeg må virkelig si at det er et av de bedre garntyper jeg har strikket av. Mykt og godt, og 'deler' seg ikke mens jeg strikker.
Siste rester av Fritidsgarn fra Sandnesgarn.
Her er det strikket isskrapevott, tovet mykt  og klar for isskrape og julegavepapir.
Det er jammen ikke lett å finne på noe til store 'gutter', men denne håper jeg blir satt pris på mang en kald vinterdag.
 
Siri

4 kommentarer:

  1. Så fint trekket ditt ble! Kan tenke meg at det er et godt garn, Merino skal jo være bra.

    SvarSlett
  2. Det der er to supre "gutte-gaver". Selv om både nettbrett-trekk og isskrapevott nok gjør lykke hos begge kjønn. Fine ting å bruke opp restegarn på. :)

    SvarSlett
  3. Så kreativ du er med strikkepinnane.
    Det høyrest godt ut med isskrapevott, mange som ønsker seg det tenkjer eg.
    Og trekket til iPaden er nydeleg.

    God helg vidare.

    SvarSlett
  4. Nyttige og flotte ting du har strikka :)

    SvarSlett