søndag 28. juni 2015

Livet begynte i en hage

Det er ikke så veldig mye spennende som skjer på håndarbeidsfronten her for tiden. Når jeg strikker, så er det på et teppe i rillestrikk, og det går litt trått, vil jeg si.
Et par småting til Frøken Dings' barbier har det blitt også.
 
Men nå har jeg i det minste tenkt på litt andre ting. Et større strikketeppe er ikke noe å ha med seg på tur, så jeg kjøpte litt ny inspirasjon; 'Fargeglad Sommerstrikk'.
Her skal jeg nok finne et mindre prosjekt å ha med i veska når vi drar på tur. Garn har jeg definitivt liggende ;)
Etter å ha 'glemt' å ta inn et hageskilt før vinteren i fjor, så jeg meg nødt til å oppdatere teksten på skiltet. På baksiden har jeg malt den originale teksten som var 'God Sommer', mens jeg på denne siden har malt litt på frihånd.
Her henger det til tørk før det kan henges ut i hagen.
Tauet måtte også oppdateres, så jeg tvinnet en snor av noe bomullsrestegarn.
Det er ikke noe detaljert motiv, med skygger og fargenyanser, bare i rene og klare farger.
*Livet begynte i en hage*.
 
Siri

2 kommentarer:

  1. Et flott skilt.
    Og ja, livet startet i en hage.
    Her er det også veldig stille på håndarbeidsfronten.
    Får se om jeg finner frem et feriestrikk, kluter el.l.
    Ønsker deg en fortsatt god sommer :)

    SvarSlett
  2. Herlig skilt, planene er iallfall klare! Ha en fin mandag!

    SvarSlett