fredag 15. mai 2015

På 5 minutt


Forvandla ein enkesokk seg til leggings og topp til barbiedokka til Frøken Dings.
Med symaskinen var det enkelt å stilla inn på elastiske sting og sy iveg.
Nede på føtene har eg berre brukt stretch-sikksakk. Ein saum i den eine sida, berre for å få leggingsen inntilsitjande. Og to saumar for å markera føtene. Klipp opp og vips - ein leggings :)
Toppen har berre ein saum i ryggen, og ein pynteknapp framme.
Frøken Dings er enkel å gleda, og ho fann det morosamt å sjå kva ein av mine enkesokkar kunne forvandlast til.

Siri

2 kommentarer:

  1. Må si jeg er helt imponert over hva du kommer på og hva du får til. Noe sånt kunne jeg aldri kommet på. Så heldig den lille prinsessa er :)
    Og du.... setter stor pris på dine gode kommentarer inne hos meg, de varmer mer enn du aner :)
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Så kreativ du er.
    Kjempefint antrekk til dokka.

    God helg og 17 mai.

    SvarSlett