lørdag 28. mars 2015

Vår start på Påsken

Eit lite utvalg av heimelaga påskepynt. Haren hekla eg på eit par morgontimar i dag, kyllingane er prinsessa sitt verk - sååå sjarmerande! Pittelitt påskesjokolade i godteglaset i bakgrunnen, men dei ligg nok ikkje der lenge.... Min kjære har allereie sett dei, og det er tross alt laurdag ;) 
Frokosttallerken à la påsketider; grov brødskive, salat, paprika, smilande egg og eit peperdryss. Dette er mat å starta dagen bra på!
 
Eg har ikkje mange planane for påsken. Min kjære skal jobba ein del, og prinsessa er hjå mor si til onsdag. I kveld satsar eg på film saman med minsteguten min. Ellers blir det nok grilling og koking av påskeegg på første godvèrsdag i sjølve påska, og er det berre dårleg vèr, så har eg puslerier me kan finna på inne.
Kva skal du finna på i påsken?
 
Siri

1 kommentar:

  1. I påsken? Minst mulig! Har hatt det rimelig hektisk på jobb denne måneden, døgnet har ikke hatt noktimer, så forhåpentligvis får æ gjort ferdig noen prosjekt? Vond hals skal i allefall holde meg inne imorgen.. Klem

    SvarSlett