søndag 8. mars 2015

Friminutt

Den siste tida har det blitt utgitt fleire fargeleggingsbøker mynta på vaksne, og eg har latt meg frista...
'Den hemmelige hagen' er min til odel og eige. Eg kikka på denne ei gong eg var i Oslo i fjor, men reiste heim utan. Og AT eg aldri lærer; når eg ser noko som fristar, og eg tenkjer 'skal, skal ikkje?' - om eg ikkje kjøper då, så kjem det til å plage meg i tider og utider ei heil stund....
Difor var gleda stor då eg såg att boka i ein lokal bokhandel! ;)
Eigne fargar har eg òg kjøpt, så eg veit kor dei er då eg treng dei.
SÅ mykje fint å pusle med, fargeleggja litt og litt, og oppdaga alle dei små detaljane som ikkje er synlege ved første augekast...
Friminutt frå kvardagsmas, vil eg kalla dei små stunder eg set meg ned med fargane. Mindfullness - fred - ro - tenkjepause ~ terapi...


Her er prinsessa sitt friminutt; Top Model-sett med klipp og lim, sjablongar og fargestifter. Dette skulle sendast til veninde med tyske foeldre, så ho fekk opplæring i tysk flagg også :)








(bileta er kanskje ikkje av dei klaraste, beklager det)

Siri

3 kommentarer:

  1. Fargelegging er jo koselig å drive med.
    Herlig bilde.
    Ha ei flott ny våruke :)

    SvarSlett
  2. Veldige hyggelig boken. Jeg må tenker til hemmelige hagen votter fra Tori Seierstadt... jeg strikkte med alpakka... og elsker vottene. Og naturlig jeg så
    filmen... Kos deg med boken... og så fint norsk tysk vennskap... jaaa :-))
    Ha en riktig fin kvinne dag kveld. Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så kjekt! Forstår godt at dette er avkobling :-)

    klem

    SvarSlett