mandag 22. desember 2014

Så senker julefreden seg....

I kveld har me gjort siste førebuingar til julefeiringa. Gåver til kvar familie er pakka inn, julegodterier til barna er sortert i posar, så kvar og ein får sin eigen, sangane til gang rundt juletreet er valgt ut og øving på juleforestillinga er gjort...

Eg gledar meg til julaften no - for no har me blitt litt kjende med dei andre to vertsfamiliane, og eg tykkjer me utfyller kvarandre på ein god måte.

Mennesker frå 11 nasjonalitetar skal feira jul saman; eta julegrøt, sjå 3 nøtter til Askepott og Flåklypa, kosa oss med julegodter og snacks, synga og gå rundt juletreet, framføra og sjå juleevangeliet, eta god julemiddag, dela ut og få julegåver, og ikkje minst verta kjende med kvarandre.

Eg vil ønskja deg ei velsigna jul!

Siri

6 kommentarer:

  1. Så utrulig bra tiltak!
    Lukke til!

    God Jul! Klem :-)

    SvarSlett
  2. God jul! Håpar alt går etter plana med feiringa, mange ting å halde styr på, kan eg tenkje meg!

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Høres ut som en super julefeiring.
    Ønsker deg en riktig god jul.
    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige kommentarer på bloggen min! Ha en riktig God Jul!

    SvarSlett
  5. Ha en hyggelig julefeiring, riktig god jul til deg og dine! Lykke til med skuespillet! Og adventsvottene kan du jo strikke til neste år, det er ennå god tid ;)

    Klem fra meg :)

    SvarSlett