onsdag 18. juli 2012

Bøker på ønskjelista



Det finnes stadig bøker på ønskjelista min, og nyleg fann eg desse bøkene som freista i bokhandelen...

sy!
av Cath Kidston

Ei bok full av inspirasjon til kva eg kan tenkja meg å gjera når det vert litt mørkare haustkveldar.. 
100%
gjenbruk
i ULL

ei bok som er heilt etter mitt hjarta ;
ikkje kast det som kan brukast på ny!
Og det er nok meir enn berre ull som kan brukast etter denne boka, trur eg...



Eg kunne veldig godt tenkt meg ei bok om Geriljabroderi òg, rett og slett fordi eg har sansen for den rolege måten å få fram nokre sanningsord på...


Har Du bøker på ønskjelista??

Siri

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Kan du korssting kan du Geriljabroderi. Sett deg ned en dag du er skikkelig forarget, så kommer det av seg selv:=)Da trenger du sikkert ingen bok:=)
    Tror jeg skal prøve det en gang jeg også. Sikkert god terapi:=)

    SvarSlett
  2. Ønsker mæ alltid bøker! Og så har æ ei bok som ligner Geriljabroderier med engelske tekster!! Den av Cath Kidston har æ, men syntes egentlig at den var litt for enkle for mæm så den ligg no der..(Engelsk utgave).Har forresten gått rundt og flirt av dæ i det siste og kommentaren din inne hos meg om indianertelt og sånt.Var hos mamma på torsdag og da fikk æ ORDRE om å ta med indianertelte vi hadde som barn, for no stod det bare i veien. (Skal lage et innlegg om teltet snart)Du skulle absolutt hatt det i din eie.. ;o)Klem

    SvarSlett