fredag 13. april 2012

Det var ei gong...

 ...sommaren 2011, at me køyrde denne vegen her...http://resirikulert.blogspot.com/2011/08/har-du-sett.html
...og sidan har eg hatt lyst å gjera noko liknande.
Og det byrja i det små, med nokre restar garn og eit urgamalt epletre som har fått god uttynning.

 Men det skal godt gjerast å klara stoppa når ein først har kome igang..
Forlagte UFO'ar vart funne fram ; eit planlagt handklede ( feilstrikka og bortgøymd ), ein klut som berre vart halvferdig ( trengde strikkepinnane til noko anna ), ein del av ei barnejakke som vart påbyrja for eit år sidan, og litt av ein babyjakke og ein babydress....
Eit par heklelappar fann eg òg i ei skuffe... Nokre blomar er hekla og sydd på, berre for å friska opp..

Sydd saman bit for bit...

Og eg er heilt sikker - eg er ennå ikkje ferdig med treet... Kor koseleg det kan vera å gjera absolutt ingenting fornuftig.... Og epletreet - det frys iallefall ikkje lengre!

8 kommentarer:

  1. Jeg kjøpte et hus uten hage for tre år siden. Nå angrer jeg litt....:=) Dette ble tøft!

    SvarSlett
  2. Koseligt tre du har i hagen din! Greit å få brukt opp litt restegarn og da..!

    SvarSlett
  3. Så stilig. Og så ble du kvitt litt ufoer ;)

    SvarSlett
  4. Så kult- Et slikt prosjekt har jeg absolutt lyst til å prøve meg på også. Det er i hvertfall ikke mangel på garn som kan stoppe meg!!

    SvarSlett
  5. Hei!

    Dette var svært stiligt! La godt merke til det når eg
    kjørte forbi tidligere i dag.Kos deg med fortsettelsen.
    Farger ute i hagen er alltid kjekt!

    En spennende blogg du har, som en aldri blir lei av å titte innom. Ha en fortsatt fin dag.
    Hilsen Hanne(Omland) ;-))

    SvarSlett
  6. Jøss, noke så kosleg!! For ein smart ide og ta med vidare! Hadde eg hatt tre i hagen så hadde eg herma. Kanskje eg kan kle på eit anna tre? I kveldens mulm og mørke? Hadde vorte mykje morro av det trur eg:)

    SvarSlett