fredag 11. november 2011

Hals over hovudet

 Nøstebarn-boka har gjort seg nytte igjen; Tida er inne for å kle seg litt betre...
Denne halsen er i vaksen størrelse, og strikka av eit nøste ullgarn som passa pinnar 3-3,5. Eg brukte pinnar nr 3,5.
 Ein barnehals strikka i Pickles 'Ekstra fine babymerino' , farge apricot.
Og denne er restegarn frå Pickles 'ekstra fine babymerino' , fargar apricot og rose. Dette var eit utruleg hærleg garn å strikka med, så eg kjem nok til å auke garnlageret mitt pittelitt i næraste framtid...
Fleire halsar kjem nok òg på pinnane igjen, for det var superenkel strikk å ha med på strikkekafè - eg kunne både strikke og snakke samstundes ;o)

Siri

2 kommentarer:

  1. Helt enig med deg!! Supert cafèstrikk disse halsene her:-) Flott du har testa de i picklesgarnet... da har jeg restegarnsprosjekter!! Stilig med striper på halsdelen!

    SvarSlett