lørdag 27. februar 2010

Change away




Eg var helst altfor heldig då eg nyleg var innom 'Gjenbruken'.
Dei hadde ein svær kasse ståande på golvet, full av mønster...! Eg plukka frimodig med meg, men etter å ha gått gjenom alt, har eg funne ut at det var meir enn eg kjem til å nytta. Her ser du eit lite utvalg av mønster eg gjerne har ein aldri så liten change away med. Skulle du vera interessert i bytte, så har eg bilete av fleire som kan sendast pr mail.
Det er mønster frå 70-, 80- og 90-talet.
I bytte tek eg gjerne imot knappar, papir- og tapetbitar, noko heimelaga eller anna. Du må berre koma med forslag ;o)

Siri

5 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke strikke eller hekle, men dette var jo en genial ide da :)
    Håper du får bra respons på den :)

    ha en nydelig kveld:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  2. Jeg kan både strikke og hekle, men det begynner å bli en stund siden jeg syslet med det.

    Det er sikkert noen som gjerne vil ha slike oppskrifter og ønsker deg lykke til med din Change Away.

    Ha en kjempefin kveld.

    SvarSlett
  3. Morsomt med mønster fra tidligere!

    SvarSlett
  4. Slike skatter har jeg lyst til og finne. Strikke gjør jeg hele tiden. Retro er jo så inn:)

    SvarSlett